Ledige stillinger

Våre verdier oppsummerer hva vi står for og hva vi ønsker å oppnå.

Kvalitet, service og nærhet til kundene er våre tre nøkkelord. Vi er alltid åpne når det gjelder å fortelle kundene våre hva vi kan - og hva vi ikke kan. På denne måten skaper vi forutsetningene for et godt og nært samarbeid med våre kunder.

Kvalitet
Vårt mål er å tilby produkter og tjenester av førsteklasses kvalitet. Fra produktutvikling, kundestøtte til varelevering er våre medarbeideres fokus å overstige kundens forventninger.

Service
Vi prioriterer å tilfredsstille våre kunders ønsker, og vi arbeider kontinuerlig med forbedringer for at vi skal bli den beste partneren i bransjen.

Nærhet til kunden
Med 10 egne avdelinger og et 40-talls uavhengige forhandlere er vi alltid i nærheten av våre kunder. Nærhet til kunden betyr også for oss at vi holder løpende kontakt, og at vi lytter til våre kunders ønsker. Vi skaper nærhet ved å sørge for alltid være der når kunden trenger oss. Vi ønsker å kjenne våre kunders virksomhet for å kunne komme med forslag til nye løsninger.

Medarbeideren
Et firma er ikke bedre enn menneskene som jobber der, og derfor vil vi satse på en solid og bred kompetanseutvikling for våre ansatte. Alle våre medarbeidere er kjent med våre verdier og de arbeider daglig for at våre kunder skal få den beste kvaliteten og servicen.

Mangfold
For oss betyr mangfold å ivareta menneskers unike egenskaper. Dette skaper merverdi for vår organisasjon. Ved å informere og utvikle våre medarbeidere, sikrer vi at alle har lik verdi.